-
Peste 1 milion EUR obținuți din negocierile consumatorilor cu băncile în 2018
- ian. 30, 2019
- In Comunicate de presa
Negocierile realizate prin intermediul CSALB au adus un beneficiu de 1,015 milioane de euro. Față de valoarea înregistrată în anul 2017, suma din 2018 este de peste trei ori mai mare. “Depășirea pragului de 1 milion de euro arată, pe de o parte, faptul că tot mai mulți consumatori au ales calea dialogului prin intermediul CSALB, în schimbul rezolvării litigiilor în instanță și, pe de altă parte, disponibilitatea băncilor de a negocia“, spune Alexandru Păunescu, membru al Colegiului de Coordonare CSALB. (mai mult…)
-
Consumatorii vor primi informații despre soluționarea alternativă a litigiilor în birourile notariale din București
- ian. 23, 2019
- In Comunicate de presa
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a semnat un protocol de colaborare cu Camera Notarilor Publici București (CNPB). Ca efect al acestui protocol, consumatorii din București vor afla informații despre CSALB și prin intermediul notarilor publici. (mai mult…)
-
Record valoric la CSALB: aproape 39.000 de euro
- dec. 11, 2018
- In Comunicate de presa
Un consumator din București a obținut un beneficiu de aproape 39.000 de euro în urma negocierii cu banca. Prin procedura desfășurată în cadrul CSALB i-a fost anulată perceperea pe viitor a comisionului de administrare, în cuantum de 35.000 de euro, plus restituirea comisionului de acordare a creditului, în valoare de 3.770 de euro. (mai mult…)
-
În cadrul Conferinței anuale, organizată de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), Guvernatorul BNR Mugur Isărescu a spus că recâștigarea încrederii consumatorilor în băncile comerciale este lucrul pozitiv care s-a întâmplat odată cu apariția CSALB: (mai mult…)
-
CSALB a înregistrat cererea cu numărul 1001
- oct. 31, 2018
- In Comunicate de presa
Peste 1.000 de români au depus anul acesta, la CSALB, o cerere de conciliere cu banca sau IFN-ul. Acest prag a fost depășit pe 30 octombrie 2018. Cel mai probabil, numărul cererilor până la finalul lunii decembrie 2018 va fi mai mult decât dublul celor înregistrate în 2017, când 505 consumatori s-au adresat Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB). (mai mult…)
-
De la începutul anului, peste 270 de consumatori din România au obținut de la bănci și IFN-uri, cu ajutorul CSALB, reducerea sau eliminarea comisioanelor, scăderea ratelor la credite sau chiar ștergerea întregului sold rămas de achitat. Dintre aceștia, aproximativ 8% sunt din Iași (mai mult…)
-
În urma negocierilor purtate cu băncile, 252 de români au găsit o soluție în primele nouă luni ale anului pentru problemele pe care le aveau, prin intermediul CSALB, față de 25 în aceeași perioadă din 2017. (mai mult…)
-
Caravana CSALB la Constanța, 27 septembrie 2018
- sept. 28, 2018
- In Comunicate de presa
De la începutul anului, peste 240 de consumatori au obținut de la bănci și IFN-uri, cu ajutorul CSALB, reducerea sau eliminarea comisioanelor, scăderea ratelor la credite sau chiar ștergerea întregului sold rămas de achitat. Dintre aceștia, aproximativ 10% sunt din Constanța. (mai mult…)
-
Consumatorii pot apela la CSALB pentru probleme diverse: de la plăți online, la procedura de dare ȋn plată
- aug. 31, 2018
- In Comunicate de presa
Deși majoritatea cererilor se referă la credite, rate și comisioane, Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) soluționează o gamă variată de probleme pe care le-aţi putea întâmpina în relația cu instituțiile financiar-bancare. De la rezervarea unei vacanțe, la situaţii legate de bani alocați prin programe finanțate din fonduri europene, CSALB propune soluții pentru cele mai diverse solicitări. (mai mult…)