-
Profilul consumatorului CSALB: Bărbat din Bucureşti, cu vârsta cuprinsă ȋntre 31 şi 50 ani, cu o problemă la creditul luat de la bancă și care lucrează online/pe email cu Centrul. (mai mult…)
-
Comunicat de presă – Raport anual 2017
- ian. 30, 2018
- In Comunicate de presa
Numărul dosarelor de conciliere soluționate favorabil pentru părți a crescut de aproape 5 ori în 2017.
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) devine o alternativă pentru tot mai mulți clienți care au o nemulțumire în relația cu băncile sau IFN-urile. (mai mult…) -
Un consumator din București care a inițiat mai multe procese împotriva băncii, la care avea un credit în CHF garantat cu ipotecă, a reușit soluționarea cazului la Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar, fără avocat și fără să plătească nimic. Consumatorul a luat împrumutul în anul 2008 și de doi ani era în procese cu banca. A aflat de CSALB, a depus o cerere, iar în 2 luni problema lui s-a rezolvat. (mai mult…)
-
Comunicat de presă 31.10.2017 – Cifre record la CSALB în luna octombrie
- oct. 31, 2017
- In Comunicate de presa
Luna octombrie este cea mai bună lună de la înființarea Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar, din punctul de vedere al cererilor și al dosarelor constituite, adică acceptate de comercianți pentru a fi rezolvate la CSALB. (mai mult…)
-
Platforma europeană SOL și punctul unic de contact – Ministerul Economiei
- sept. 29, 2017
- In Comunicate de presa
Ministerul Economiei a dat publicității un comunicat de presă prin care anunță că instituția va fi autoritatea competentă și punctul unic de contact cu Comisia Europeană în materia soluționării alternative a litigiilor dintre consumatori și comercianți.
-
RECORD ABSOLUT LA CSALB. UN LITIGIU SOLUȚIONAT ÎNTR-O SINGURĂ ZI
- aug. 31, 2017
- In Comunicate de presa
Litigiul dintre o familie din Slatina, județul Olt, și banca la care avea un credit de nevoi personale în euro s-a stins amiabil într-o singură zi. Consumatorii au depus o cerere la Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar de eliminare a comisionului de administrare. Însă, după analiza dosarului, conciliatorul CSALB a constatat că prevederea referitoare la acest comison, din actul încheiat cu banca în anul 2011, este legală. (mai mult…)
-
Comunicat de presă – Raport CSALB 30.06.2017
- aug. 02, 2017
- In Comunicate de presa
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar a gestionat în prima jumătate de an, 162 de cereri conforme primite de la cosumatorii care au reclamat un litigiu cu o bancă sau cu un IFN cu sediul în România. (mai mult…)
-
COMUNICAT 18.07.2017 – COLABORAREA CSALB CU ASOCIAȚIILE DE CONSUMATORI
- iul. 18, 2017
- In Comunicate de presa
COLABORAREA CSALB CU ASOCIAȚIILE DE CONSUMATORI
Consecvent în demersul pe care și l-a asumat, în sensul continuării eforturilor de informare a consumatorilor de servicii financiare, Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a înțeles că una dintre cele mai eficiente soluții în acest sens este reprezentată de colaborarea cu asociațiile de consumatori.
-
UN LITIGIU SOLUȚIONAT ÎN DOAR 8 ZILE
Un consumator din București a reușit, la CSALB, să ajungă la o înțelegere amiabilă cu banca la care avea un credit de nevoi personale în euro, în doar 8 zile. Consumatorul a reclamat existența comisionului de risc în contractul de credit care valora 56 de euro din rata lunară. Banca i-a returnat aproape 1.800 de euro, sumă cu care a și fost închis creditul. (mai mult…)