-
Prezentarea activității CSALB către jurnaliștii din Brașov. George Scripcaru, Primarul Municipiului Brașov a fost prezent la întâlnire. Exemple de cazuri soluționate pentru consumatorii din Brașov. (mai mult…)
-
Beneficiile negocierilor dintre consumatori și bănci depășesc 2 milioane de Euro
- nov. 19, 2019
- In Comunicate de presa
În ultimii trei ani și jumătate, negocierile purtate între consumatori și bănci/IFN-uri prin intermediul conciliatorilor, au adus beneficii ce depășesc 2 milioane de Euro. Valoarea medie a unui dosar care se referă la contractele de credit, soluționat în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) este de aproximativ 2.150 de Euro. (mai mult…)
-
Până în luna octombrie 2019, băncile au acceptat mai multe cereri venite de la consumatori decît în tot anul 2018
- oct. 21, 2019
- In Comunicate de presa
În 2019, până la această dată, s-au format peste 560 de dosare de conciliere în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), față de cele 550 de dosare formate în tot anul trecut. Primele trei trimestre ale anului 2019 reflectă o evoluție importantă a activității CSALB. Cererile înregistrate în primele 9 luni arată o creștere cu 38% în raport cu numărul cererilor înregistrate în întreg anul trecut. O categorie aparte o reprezintă înțelegerile amiabile dintre consumatori și bănci, după sesizarea CSALB. Părțile au încheiat 197 de astfel de înțelegeri până în prezent, față de 97 de înțelegeri în tot anul anterior. (mai mult…)
-
CARAVANA CSALB LA SIBIU, 24 SEPTEMBRIE 2019. COMUNICAT DE PRESA
- sept. 24, 2019
- In Comunicate de presa
Prezentarea activității CSALB de la Sibiu. Exemple de cazuri soluționate pentru consumatori din Sibiu și Alba. (mai mult…)
-
-
Cererile de negociere cu băncile aproape s-au dublat față de 2018 | Sondaj: ce așteaptă românii de la bănci
- iul. 17, 2019
- In Comunicate de presa
De la începutul anului, 1.053 de persoane fizice au trimis către CSALB cereri de soluționare a nemulțumirilor cu băncile sau IFN-urile, cu 93% mai multe cereri decât în perioada similară a anului trecut. În ceea ce privește formarea dosarelor, creșterea în primele șase luni este de 25% față de perioada similară a anului 2018. O categorie aparte o reprezintă înțelegerile amiabile dintre consumatori și bănci, după sesizarea CSALB: părțile au încheiat peste 100 de astfel de înțelegeri în S1, mai multe decât în tot anul trecut. (mai mult…)
-
Ce recomandă #Conciliatorii pentru negocierile consumator-bancă?
- iul. 09, 2019
- In Comunicate de presa
CSALB lansează campania #Conciliatorii, care popularizează în rândul consumatorilor și instituțiilor financiar-bancare metoda concilierii și rezolvării conflictelor în afara instanțelor de judecată. Beneficiile soluțiilor de tipul win-win, rezultate în urma negocierilor pe marginea contractelor existente, reprezintă argumentul principal ale acestei campanii de informare. În interviurile video#Conciliatorii dau sfaturi și recomandări pentru consumatorii și băncile care ajung să negocieze în cadrul CSALB îmbunătățirea unui contract existent sau rezolvarea unor neînțelegeri. Cum trebuie abordată negocierea cu banca? Care sunt limitele și avantajele negocierii pentru ambele părți? Care sunt cazurile care își găsesc rezolvare cel mai repede? – sunt câteva dintre detaliile dezvăluite de #Conciliatorii care conduc aceste discutii. Interviurile video din campanie pot fi văzute aici: https://csalb.ro/corpul-conciliatorilor/ sau https://www.youtube.com/channel/UCfFZhzrqlG-YvmhHXnZ8d6A (mai mult…)
-
Prezentarea activității CSALB în conferința de presă de la Oradea. Exemplificarea cazurilor soluționate cu consumatorii bihoreni. (mai mult…)
-
Profilul consumatorului român care vrea să negocieze cu banca, prin intermediul CSALB
- mai 13, 2019
- In Comunicate de presa
Bărbat, cu vârsta între 31-40 de ani, din București, care depune online o cerere pentru un credit de nevoi personale în lei și solicită instituției financiar-bancare găsirea unei soluții la problemele ridicate sau diminuarea comisioanelor. Acesta este profilul consumatorului care se adresează Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar, potrivit statisticii proprii. (mai mult…)