Împăcarea consumatorilor cu băncile a devenit posibilă
- nov. 15, 2018
- In Comunicate de presa
În cadrul Conferinței anuale, organizată de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), Guvernatorul BNR Mugur Isărescu a spus că recâștigarea încrederii consumatorilor în băncile comerciale este lucrul pozitiv care s-a întâmplat odată cu apariția CSALB:
„Deși împăcarea părților părea la început imposibilă, treptat, prin implicarea conciliatorilor și a Centrului, imposibilul a devenit posibil. Consumatorul și banca au agreat soluții reciproc avantajoase. Aceste soluții de împăcare a părților au fost obținute cu costuri zero pentru consumatori și modice pentru bănci”.
De la începutul anului, peste 350 de români s-au înțeles cu băncile și au găsit o rezolvare la nemulțumirile lor, ca urmare a negocierilor intermediate de CSALB. Majoritatea dintre ei au obținut reducerea sau eliminarea unor comisioane, scăderea ratelor la credite sau chiar ștergerea întregului sold rămas de achitat.
Câteva exemple pentru astfel de cazuri și mai multe informații, în comunicatul de presă atașat!
Descarca document