-
Raport CSALB 30.09.2017
- oct. 12, 2017
- In Rapoarte CSALB
Raport privind soluționarea alternativă a litigiilor în domeniul bancar
-
Raport CSALB 30.06.2017
- aug. 01, 2017
- In Rapoarte CSALB
În prima jumătate din acest an, Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar a gestionat 162 de cereri conforme primite de la cosumatorii care au reclamat un litigiu cu o bancă sau cu un IFN cu sediul în România.
(mai mult…) -
RAPORT TRIMESTRIAL AL CSALB 31.03.2017
- mai 05, 2017
- In Rapoarte CSALB
Interesul și nivelul de conștientizare al consumatorilor în raport cu CSALB au crescut față de anul trecut. Rezultatele sunt cu aproximativ 50% mai bune, conform cifrelor comparate.
-
RAPORT ANUAL CSALB – 31.12.2016
- ian. 27, 2017
- In Rapoarte CSALB
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar a demarat activitatea operațională de soluționare alternativă a litigiilor în data de 01.03.2016 (10 luni de activitate efectivă pâna la finalul anului 2016).
-
Raport CSALB – 30.09.2016
- sept. 30, 2016
- In Rapoarte CSALB
Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar a demarat activitatea operațională de soluționare alternativă a litigiilor în data de 01.03.2016, când s-a înregistrat prima cerere de la un consumator.
-
Raport CSALB – 30.06.2016
- iun. 30, 2016
- In Rapoarte CSALB
Până la data de 30.06.2016, deci într-un interval de 4 luni, s-a înregistrat un număr total de 117 solicitări scrise și 450 solicitări telefonice adresate de către consumatori. Toate solicitările telefonice s-au înscris în categoria cereri de clarificări cu caracter general. (mai mult…)