Comunicat 5.07.2017 – UN LITIGIU SOLUȚIONAT ÎN DOAR 8 ZILE
- iul. 05, 2017
- In Comunicate de presa
UN LITIGIU SOLUȚIONAT ÎN DOAR 8 ZILE
Un consumator din București a reușit, la CSALB, să ajungă la o înțelegere amiabilă cu banca la care avea un credit de nevoi personale în euro, în doar 8 zile. Consumatorul a reclamat existența comisionului de risc în contractul de credit care valora 56 de euro din rata lunară. Banca i-a returnat aproape 1.800 de euro, sumă cu care a și fost închis creditul.
Un consumator din București a reușit, la CSALB, să ajungă la o înțelegere amiabilă cu banca la care avea un credit de nevoi personale în euro, în doar 8 zile.
Consumatorul a reclamat existența comisionului de risc în contractul de credit, transformat ulterior în comision de administrare, care valora 56 de euro din rata lunară. Acesta a solicitat restituirea integrală a comisionului și eliminarea lui din ratele scadente, rămase până la încheierea contractului de credit. Banca i-a returnat aproape 1.800 de euro, sumă cu care a și fost închis creditul.
Consumatorul a ales procedura de soluționare alternativă finalizată cu propunerea unei soluții – Concilierea.
CAMELIA POPA, avocat – conciliatorul CSALB care s-a ocupat de acest caz
“Negocierea a durat foarte puțin. Banca a fost receptivă si, deși creditul a fost luat înainte de 2010, în urma negocierilor avute, părțile au ajuns la o înțelegere privind stingerea în integralitate a creditului, deci consumatorul nu a mai achitat nicio suma de bani către bancă pentru cele 7 rate de credit ulterioare. Cert e că a existat bunăvoiță din partea ambelor părți, iar dosarul s-a finalizat rapid și benefic atât pentru consumator, cât și pentru bancă”.
Cauta
Categorii de interes
- Aparitii in presa (61)
- Articole Educatie Financiara (36)
- Caravana CSALB (23)
- Cariere (2)
- Comunicate de presa (108)
- Evenimente (19)
- Informari (12)
- Intrebari si raspunsuri (19)
- Rapoarte CSALB (35)
- Transparență (3)
- Uncategorized @ro (1)