Vladimir Kalinov, vicepreședinte Raiffeisen Bank
Valentin Cocean, conciliator CSALB, avocat
Irina Chițu, moderator, manager Finzoom.ro
- Observăm creșterea fraudelor cibernetice în care oamenii care fac plăți sunt păcăliți și pierd mulți bani – Vladimir Kalinov
- Mă surprinde naivitatea celor care cred că pot câștiga bani mulți și repede – Vladimir Kalinov
- Oamenii trebuie să știe că banca nu le va cere niciodată parole sau PIN-uri – Vladimir Kalinov
- Mecanismele de securitate împotriva fraudelor pot afecta experiența clientului cu banca, dar sunt spre binele lui – Vladimir Kalinov
- Stagnarea creditelor ipotecare vine din faptul că nu este foarte clar cum vor evolua veniturile în viitor – Vladimir Kalinov
- Oamenii sunt atrași de produse de economisire care au rată lunară, regulată – Vladimir Kalinov
- Consumatorii sunt tentați să solicite eliminarea din contracte a unor clauze care nu au absolut nicio legătură cu caracterul abuziv – Valentin Cocean
- În negocierile pe creditele în CHF, de cele mai multe ori, propunem băncii o reducere de sold care să compenseze evoluția francului – Valentin Cocean
- În situațiile de fraudă nu prea avem ce negocia. Banca decide dacă își ajută clientul care, de cele mai multe ori, este de vină pentru divulgarea datelor – Valentin Cocean
- Un consumator poate solicita mai multe negocieri cu aceeași bancă și poate găsi înțelegere chiar și dacă se află în executare silită – Valentin Cocean
- Dacă un prieten s-a înțeles cu banca, iar tu vrei să obții aceleași beneficii, nu este o abordare corectă. Pentru că fiecare caz este unic – Vladimir Kalinov