Ciprian Chiorean, director juridic CEC Bank
Mircea Stroe, conciliator CSALB, avocat
Vasile Coman, moderator, fondator Bancherul.ro
- Înainte de a începe executarea silită, creditorii sunt obligați să facă dovadă că au încercat restructurarea creditelor respective – Ciprian Chiorean
- Ordonanța 15/2024 va determina o mai mare deschidere a părților de a sta la masa negocierii, înainte de a ajunge la o situație conflictuală – Mircea Stroe
- Băncile nu-și doresc să aibă clienți aflați în executare silită. Orice client neperformant pentru o bancă înseamnă costuri suplimentare – Ciprian Chiorean
- Problemele consumatorilor sunt ca țeava din perete – afli de ele doar când țeava se sparge. De aceea, trebuie să previi problemele – Ciprian Chiorean
- Avem datoria morală față de români să facilităm incluziunea financiară, chiar și în zone unde celelalte bănci ajung mai greu – Ciprian Chiorean
- Dorim să menținem posibilitatea ca toți clienții noștri să interacționeze cu un lucrător bancar. Oamenii s-au cam săturat să vorbească cu roboții – Ciprian Chiorean
- Am avut dosare în care consumatorii au fost judecători și procurori care au venit cu cereri către CSALB – Mircea Stroe
- Lipsa de educație financiară generează o parte din probleme. Dar, faptul că ești educat financiar sau juridic, nu înseamnă că nu o să ai niciodată probleme – Mircea Stroe
- Există în cadrul fiecarei bănci o categorie de clienți vulnerabili care nu sunt foarte familiarizați cu utilizarea instrumentelor digitale – Ciprian Chiorean
- Plățile instant, pe care majoritatea băncilor le utilizează, sunt vizate cel mai mult în fraudele online – Ciprian Chiorean
- În cazul fraudelor bancare, poliția sau banca sunt destul de limitate în a acționa, din moment ce consumatorul a accesat un site-clonă sau a divulgat date confidențiale – Mircea Stroe