-
Problemele cu banca, rezolvate cu un click. Intră pe www.csalb.ro
- sept. 13, 2018
- In Aparitii in presa
Consumatorii de servicii financiare pot accesa aplicația de pe site-ul www.csalb.ro. Consumatorul va completa solicitarea de pe site, apoi va primi un mail prin care îi este transmisă invitația de a accesa aplicația. Documentele introduse în formularul de înregistrare se încarcă în aplicație, iar timpul de procesare a acestora este de aproximativ o oră. Pe email, în procedura clasică, procesarea documentelor dura aproximativ o zi.
-
Ratele sufocante au o soluție: CSALB. Reportaj Antena 3, Safe Income cu Luciana Cocoș
- aug. 27, 2018
- In Aparitii in presa
Ratele sufocante și incapacitaea de plată pot fi evitate cu ajutorul CSALB. Instituția invită consumatorii și banca la negociere, iar în sute de cazuri ratele au scăzut ca urmare a înțelegerilor dintre părți.
-
Băncile şi consumatorii s-au înţeles în peste 90% dintre dosarele cu litigii
- aug. 22, 2018
- In Aparitii in presa
Românii care întâmpină o problemă cu băncile pot apela gratuit la Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB), termenul de soluţionare fiind de 90 de zile, a declarat pentru MEDIAFAX Alexandru Păunescu, purtătorul de cuvânt al CSALB. Oficialul a menţionat că în primele şase luni din acest an numărul apelanţilor a crescut de 12 ori.
-
Consumatorii nu au nimic de pierdut dacă apelează la CSALB. Nici măcar bani, pentru că este un serviciu gratuit. CSALB este o instituție înființată ca urmare a unei directive europene, pentru protejarea consumatorilor care au probleme cu băncile sau IFN-urile.
-
Un consumator din Dolj a cerut băncii micșorarea ratei lunare. A obținut ștergerea integrală a datoriei în suma de 20.000 Euro. Intră pe www.csalb.ro și află cum poți face acest lucru, gratuit, în mai puțin de trei luni și fără procese cu banca sau IFN ul.
-
700 de lei lunar a reușit să reducă din rată un consumator după ce a apelat la CSALB. Jurnaliștii de la Digi24 au vorbit cu el, iar rezultatele negocierii cu banca sunt descrise în reportaj!
-
Atenție la DAE! Adică la Dobânda Anuală Efectivă, pentru că vă spune care este costul total al creditului pe care îl contractați! Da, și dobânda, și comisioanele intră aici!
-
Băncile acceptă tot mai des negocierea cu consumatorii, prin CSALB. TVR, ianuarie 2018
- ian. 31, 2018
- In Aparitii in presa
Anul 2017 a confirmat deschiderea tot mai mare a băncilor către soluţionarea diferendelor prin intermediul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar și cu ajutorul conciliatorilor. Numărul dosarelor rezolvate la CSALB a crescut la 214 dosare, de aproape 5 ori mai mult comparativ cu anul anterior.
-
Soldul creditului, redus cu 10.000 de euro, după eliminarea unui comision. Kanal D, ianuarie 2018
- ian. 30, 2018
- In Aparitii in presa
În 2017, Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din Domeniul Bancar a gestionat 1.165 solicitări scrise, cu 150% mai multe față de 2016. Dintre acestea, 505 au fost conforme, cu 115% mai multe față de 2016. Peste 70% dintre solicitări au fost acceptate și de băncile comerciale sau instituțiile financiare nebancare.