×
  • Stire Prima TV 21.10.2016

    Cazul domnului Dan Stoian este încă un exemplu că soluționarea amiabilă funcționează. Puteți vedea mărturia lui filmată de o echipă Prima TV și transpusă într-o știre de televiziune. (mai mult…)

    Continuare
  • Stire Prima TV 27.10.2016

    CSALB discută continuu cu băncile comerciale și IFN-urile în încercarea de a convinge comercianții că soluția amiabilă este benefică pentru toate părțile. În final, consumatorii pleacă mulțumiți de la Centru și își continua relația cu banca sau IFN-ul în bune condiții. (mai mult…)

    Continuare
  • Sursa: Prima TV, Focus

    CSALB a făcut lucrurile mai uşoare pentru clienţii care sunt nemulţumiţi de bănci. Analiza dosarelor a fost simplificată, iar plafonul de o mie de lei, limita sub care nu se demarau până acum procedurile de rezolvare a disputelor, a fost eliminat. Soluţia este potrivită pentru cei care vor să rezolve problema cu banca, în faţa unui conciliator, pe cale amiabilă, fără să fie nevoie să se mai ajungă în instanţă. (mai mult…)

    Continuare
  • Sursa: Observator, Antena 1

    Litigiu soluționat în 17 zile, exclusiv online! Consumatoarea din Botoșani nu a fost nevoită să vină la București ca să-și rezolve diferendul cu banca. Un comision i-a fost eliminat din contractul de credit, dobânda s-a micșorat, drept urmare și rata a scăzut cu aproape 100 de euro, iar consumatoarea a primit și 800 de euro înapoi. (mai mult…)

    Continuare
  • Sursa: Antena1, Observator

    Toți românii au acces la soluționarea amiabilă prin intermediul CSALB. Indiferent unde locuiesc în țară, consumatorii pot trimite documentele pe email sau poștă/curier, primesc răspunsurile prin aceleași mijloace și țin legătura cu conciliatorii pe telefon. (mai mult…)

    Continuare
  • Sursa: emisiunea TV Business Club, DIGI 24

    La CSALB, Ileana Manole a ajuns la o înțelegere amiabilă cu banca în mai puțin de o lună. Conciliatorul a găsit soluția de mijloc cu care ambele părți au fost de acord. Banca i-a returnat, în final, 1500 de euro, adică jumătate din cât a plătit pe comisioanele de risc și administrare pe durata creditului. (mai mult…)

    Continuare
  • Sursa: DIGI 24, Stiri

    Prin intermediul CSALB, consumatorii reuseșc să se împace cu băncile. Conciliatorii încearcă să aducă părțile la jumătatea drumului, iar soluțiile să fie acceptabile și pentru consumatori și pentru comercianți. (mai mult…)

    Continuare
  • Sursa: Jurnalul de știri DIGI 24

    Un reportaj care ilustrează cum consumatorii nemulțumiți de relația cu banca au ajuns la o înțelegere amiabilă în mai puțin de o lună. Fără judecată în instanță, fără costuri, rapid, ușor, eficient și profesionist. (mai mult…)

    Continuare
  • Sursa: România TV

    Încă o dovadă că la CSALB litigiile se rezolvă amiabil și rapid! (mai mult…)

    Continuare