-
Arad | Caravana negocierii online
- mai 17, 2021
- In Caravana CSALB
Caravana negocierii online vine în Arad! Centrul de Soluționare Alterntivă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) le recomandă arădenilor să completeze o cerere de conciliere cu banca sau IFN-ul direct pe site-ul www.csalb.ro, dacă au probleme sau nemulțumiri în relație cu instituția de credit. Concilierea este gratuită pentru consumatori și durează cel mult 90 de zile. (mai mult…)
-
Relația dintre bancă și client este asemănătoare cu relația dintre un pacient și doctor sau între un client și un avocat, este de părere Vladimir Kalinov, care vorbește despre rolul CSALB și al educației în această relație: “Dacă nu se spun toate detaliile și nu suntem onești în fața avocatului sau doctorului este foarte greu ca persoana respectivă să poată găsi o soluție potrivită”. (mai mult…)
-
Interviurile CSALB: Flavia Popa, secretar general al BRD, în dialog cu analistul financiar Irina Chițu despre ce are de câștigat o bancă dacă acceptă intrarea în negociere cu clienții care întâmpină probleme în derularea contractelor, precum și efectele aduse de criza sanitară generată de pandemie. (mai mult…)
-
Soluțiile BCR pentru echilibrarea contractelor cu consumatorii în cadrul CSALB
- mai 16, 2021
- In Caravana CSALB
Dana Dima (Demetrian), vicepreședinte BCR în dialog cu Irina Chitu, analist financiar, despre modalitățile prin care poate fi echilibrat raportul dintre consumatori și bănci în cadrul negocierilor purtate la Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) (mai mult…)
-
Rolul CSALB pentru sistemul bancar
- mai 16, 2021
- In Caravana CSALB
„Băncile cumpără și vând încredere” – Interviu cu Florin Dănescu, Președintele executiv al Asociației Române a Băncilor. Negocierea dintre consumatori și bănci, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) poate fi una dintre „monedele” de schimb pentru încrederea în sistemul bancar românesc. (mai mult…)