×
  • Galați | Ce au obținut gălățenii din negocierile cu băncile?

    Caravana negocierii online vine în Constanța! Centrul de Soluționare Alterntivă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) le recomandă constănțenilor să completeze o cerere de conciliere cu banca sau IFN-ul direct pe site-ul www.csalb.ro, dacă au probleme sau nemulțumiri în relație cu instituția de credit. Concilierea este gratuită pentru consumatori și durează cel mult 90 de zile. (mai mult…)

    Continuare
  • Negocierea în cadrul CSALB este un semnal de încredere pe care băncile îl dau consumatorilor

    Interviu cu Alexandru Păunescu, Președintele Colegiului de Coordonare al CSALB și reprezentantul Băncii Naționale a României în acest board de conducere a Centrului. Alexandru Păunescu a participat la construcția Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar și a văzut modul în care a evoluat abordarea băncilor în materie de negociere: de la reticența din anii 2015-2016, până la deschiderea arătată în 2020-2021, atunci când multe bănci au preluat mecanismele concilierii și în relația directă cu consumatorii. În interviu vorbește despre argumentele care ar trebui să determine băncile și IFN-urile să accepte mai multe negocieri în relația cu propriii clienți. (mai mult…)

    Continuare
  • Constanța | Ce au obținut constănțenii din negocierile cu băncile?

    Caravana negocierii online vine în Constanța! Centrul de Soluționare Alterntivă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) le recomandă constănțenilor să completeze o cerere de conciliere cu banca sau IFN-ul direct pe site-ul www.csalb.ro, dacă au probleme sau nemulțumiri în relație cu instituția de credit. Concilierea este gratuită pentru consumatori și durează cel mult 90 de zile. (mai mult…)

    Continuare
  • Președinte CEC Bank: “Băncile nu trebuie să aștepte să fie rugate!”

    Bogdan Neacșu, Președinte CEC Bank și noul Președinte al Asociației Române a Băncilor vorbește într-un interviu acordat CSALB despre deschiderea pe care trebuie să o arate băncile către problemele consumatorilor. Instituțiile de credit trebuie să răspundă rapid, să găsească soluții personalizate, să fie flexibile și să folosească metoda concilierii derulată în cadrul CSALB din proprie inițiativă, deoarece este un mecanism care și-a dovedit eficiența în ultimii ani. (mai mult…)

    Continuare
  • Iași | Ce au obținut ieșenii din negocierile cu băncile?

    Caravana negocierii online vine în Iași! Centrul de Soluționare Alterntivă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) le recomandă ieșenilor să completeze o cerere de conciliere cu banca sau IFN-ul direct pe site-ul www.csalb.ro, dacă au probleme sau nemulțumiri în relație cu instituția de credit. Concilierea este gratuită pentru consumatori și durează cel mult 90 de zile. (mai mult…)

    Continuare
  • ING Bank: Clienții au nevoie de ajutor pe termen lung

    Câți dintre clienții ING au apelat la amânarea ratelor, ce soluții a găsit banca pentru ei și în ce fel a readus concilierea în cadrul CSALB încrederea consumatorilor. Sunt câteva dintre temele la care a răspuns Roxana Cristea, Head of Lending Retail Banking – ING Bank în dialogul cu Irina Chițu (mai mult…)

    Continuare
  • Cluj | Ce au obținut clujenii din negocierile cu băncile?

    Caravana negocierii online vine în Cluj-Napoca! Centrul de Soluționare Alterntivă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) le recomandă clujenilor să completeze o cerere de conciliere cu banca sau IFN-ul direct pe site-ul www.csalb.ro, dacă au probleme sau nemulțumiri în relație cu instituția de credit. Concilierea este gratuită pentru consumatori și durează cel mult 90 de zile. (mai mult…)

    Continuare
  • Președintele BT: Pandemia ne-a învățat dificultățile din viața clienților noștri

    Interviurile CSALB: Omer Tetik, Președintele Băncii Transilvania, în dialog cu analistul financiar Irina Chițu despre: – cum a răspuns cea mai mare bancă din România problemelor financiare ale clienților ei, – care este rolul CSALB în rezolvarea acestor probleme și – din ce cauză amânarea ratelor nu este singurul remediu pentru rezolvarea situației economice dificile? (mai mult…)

    Continuare
  • Timișoara | Caravana negocierii online

    Caravana negocierii online vine în Timișoara! Centrul de Soluționare Alterntivă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) le recomandă timișorenilor să completeze o cerere de conciliere cu banca sau IFN-ul direct pe site-ul www.csalb.ro, dacă au probleme sau nemulțumiri în relație cu instituția de credit. Concilierea este gratuită pentru consumatori și durează cel mult 90 de zile.
    (mai mult…)

    Continuare