Eleni Skoura, vicepreședinte ING România
Mihai Tănăsescu, conciliator CSALB și avocat
Irina Chițu, analist financiar, manager Finzoom.ro
- Acum, mai mult ca niciodată, clienții se așteaptă la practici responsabile din partea băncilor. Oamenii vor rate corecte, transparență, empatie – Eleni Skoura
- Sfătuim clienții să nu se îndatoreze până la limita maximă de 40% din venituri. Gradul de îndatorare să nu depășească 25% – Eleni Skoura
- Acum 15 ani banca era percepută ca un executor judecătoresc care venea să-și recupereze banii. Acum e văzută ca un partener – Mihai Tănăsescu
- Înființarea CSALB a însemnat trecerea sistemului bancar la un nivel superior – Eleni Skoura
- Consumatorii aleg banca pentru un credit și în funcție de flexibilitatea pe care o are aceasta în rezolvarea amiabilă a eventualelor probleme – Mihai Tănăsescu
- Consumatorii sunt mult mai educați: obțin credite în lei, știu când să se împrumute cu dobândă fixă sau dacă trebuie să-și renegocieze creditul – Eleni Skoura
- Un procent foarte mare de clienți, 30%, nu își monitorizează deloc cheltuielile, nu își fac un buget – Eleni Skoura
- Am schimbat toate procesele și le-am făcut asistate digital. Încercăm să educăm clienții care nu sunt nativ-digitali să utilizeze tehnologia – Eleni Skoura
- Oamenii trebuie să rețină că banca nu le va cere niciodată să acceseze linkuri sau să furnizeze date personale – Eleni Skoura
- Avocatul viitorului va fi un IT-ist foarte bun cu unele competențe juridice – Mihai Tănăsescu