-
COMUNICAT DE PRESĂ ÎN ATENȚIA CONSUMATORILOR DE SERVICII FINANCIAR-BANCARE
- iul. 11, 2017
- In Informari
În urma analizei solicitărilor formulate de către clienții care se adresează Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), în contextul demersului nostru imparțial de a contribui la educația financiară a consumatorilor, formulăm următoarele recomandări (mai mult…)
-
Comunicat 26.06.2017: Informare pentru consumatori cu privire la modul în care pot fi reprezentați la CSALB
- iun. 26, 2017
- In Informari
Consumatorii pot apela singuri la serviciile gratuite ale CSALB sau pot fi reprezentați de avocați. De asemenea, pot fi reprezentați de asociațiile de protecție a consumatorilor sau de către alte terțe persoane. (mai mult…)
-
În acest document veți găsi concluziile desprinse în urma întâlnirii dintre reprezentanții CSALB și ai consumatorilor din România, întâlnire care a avut loc în data de 29.11.2016.
(mai mult…)