Ce spun consumatorii care au apelat la CSALB
cazuri rezolvate, consumatori mulțumiți
După aproape 10 ani de când am contractat un credit am constatat că există discrepanțe majore între actul adițional primit în 2010 și contractul inițial din 2006. Am scris băncii și am rugat să mi se elimine acel comision pe care eu îl credeam abuziv. Banca a refuzat și, ulterior, un prieten mi-a recomandat să iau legatura cu acest Centru și să expun situația. În două luni de zile am rezolvat problema, în sensul că am primit înapoi aproape 3.000 euro și mi-a fost eliminat din contract acel comision în valoare de 85 euro pe lună.
V. Neață
În martie 2016, când produsul a ajuns la scadență, un produs de economisire-creditare, și când trebuia să-mi recuperez banii, banca nu mi i-a dat decât parțial, spunând că sunt blocați de o terță parte. La Centru am reușit să recuperez toți banii. Chiar dacă cei de la bancă mi-au sugerat că degeaba mă duc la CSALB, pentru că tot cu ei negociez, nu am simțit nicio presiune din partea conciliatorului care mi-a oferit o soluție convenabilă mie, soluție pe care nu am reușit să o obțin de la bancă înainte de a merge la CSALB.
O. Idita
Am avut un credit și, de-a lungul timpului, a trebuit să fac mai multe intervenții la bancă, să înțeleagă că dobânzile și comisioanele sunt prea mari. Am încercat să rezolv singur problema cu banca, amiabil, dar nu am avut niciun rezultat. Am contactat apoi CSALB și s-a rezolvat imediat. Am convenit că tot ce mai aveam de achitat, adică 3.000 de lei în contul comisioanelor mari plătite până atunci, să fie șters. Am ales soluția propusă pentru a avea control asupra deciziei finale. Nu am vrut ca această decizie să-mi fie impusă de o terță parte.
C. Gherghin
Doresc să vă adresez sincere mulțumiri pentru tot ajutorul, atenția și promptitudinea de care ați dat dovadă în rezolvarea cazului meu. Datorită dumneavoastră și conciliatorului am scăpat de un coșmar care a ținut timp de patru ani.
M. Ciorcila
Banca mi-a oprit bani pentru o anumită asigurare și mi s-a părut că nu era normal, era vorba de 3% pe lună. Când am sunat la bancă să cer eliminarea acestei taxe, mi s-a spus că trebuia să citesc contractul și mi-a închis gura. Apoi am fost la CSALB, le-am dus actele, au constatat și ei, m-au sunat și mi-au dat mail și așa s-a rezolvat problema. Mi s-a restituit suma de 700 de lei.
D. Stoian