×
  • Stire ProTV, 11 mai 2017

    Un consumator risca sa-si piarda casa din cauza ca nu a fost atent la conditiile de creditare ale unui IFN, dar si pentru ca a acceptat o dobanda anuala de peste 50%. Rata a ajuns mai mare decat venitul lui, iar penalitatile sunt exorbitante.

    See more
  • Emisiune TVR – Intrebari si raspunderi

    La emisiunea, “Întrebări și răspunderi” de la TVR, moderată de Monica Ghiurco, președintele Colegiului de Coordonare al CSALB, Alexandru Păunescu, a vorbit despre avantajele soluționării amiabile la Centrul SAL bancar. A clarificat și neînțelegerile legate de numirea reprezentantului consumatorilor în conducerea CSALB. (more…)

    See more
  • Emisiunea “Banii vorbesc” – Realitatea TV

    Mai bine de o oră de explicatii și informații despre CSALB oferite de președintele Colegiului de Coordonare, Alexandru Paunescu, într-o discuție relaxată în emisiunea “Banii vorbesc” de la Realitatea TV. (more…)

    See more
  • Stire TVR 27.10.2016

    Un reportaj filmat de o echipă a știrilor TVR în care sunt surprinse două mărturii ale consumatorilor care au reușit, cu ajutorul CSALB, să rezolve litigiul cu banca. Au preferat concilierea la CSALB datorită timpului scurt de soluționare și a procedurilor care sunt gratuite pentru consumatori. (more…)

    See more
  • Stire Prima TV 21.10.2016

    Cazul domnului Dan Stoian este încă un exemplu că soluționarea amiabilă funcționează. Puteți vedea mărturia lui filmată de o echipă Prima TV și transpusă într-o știre de televiziune. (more…)

    See more
  • Stire Prima TV 27.10.2016

    CSALB discută continuu cu băncile comerciale și IFN-urile în încercarea de a convinge comercianții că soluția amiabilă este benefică pentru toate părțile. În final, consumatorii pleacă mulțumiți de la Centru și își continua relația cu banca sau IFN-ul în bune condiții. (more…)

    See more
  • Sursa: Prima TV, Focus

    CSALB a făcut lucrurile mai uşoare pentru clienţii care sunt nemulţumiţi de bănci. Analiza dosarelor a fost simplificată, iar plafonul de o mie de lei, limita sub care nu se demarau până acum procedurile de rezolvare a disputelor, a fost eliminat. Soluţia este potrivită pentru cei care vor să rezolve problema cu banca, în faţa unui conciliator, pe cale amiabilă, fără să fie nevoie să se mai ajungă în instanţă. (more…)

    See more
  • Sursa: Observator, Antena 1

    Litigiu soluționat în 17 zile, exclusiv online! Consumatoarea din Botoșani nu a fost nevoită să vină la București ca să-și rezolve diferendul cu banca. Un comision i-a fost eliminat din contractul de credit, dobânda s-a micșorat, drept urmare și rata a scăzut cu aproape 100 de euro, iar consumatoarea a primit și 800 de euro înapoi. (more…)

    See more
  • Sursa: Antena1, Observator

    Toți românii au acces la soluționarea amiabilă prin intermediul CSALB. Indiferent unde locuiesc în țară, consumatorii pot trimite documentele pe email sau poștă/curier, primesc răspunsurile prin aceleași mijloace și țin legătura cu conciliatorii pe telefon. (more…)

    See more