-
RAPORT DE ACTIVITATE AL CSALB LA 31.12.2024
- feb. 14, 2025
- In Rapoarte CSALB
Creșterea încrederii între consumatori și bănci reprezintă cel mai important câștig pe care concilierea în cadrul CSALB l-a adus în cei 9 ani de activitate ai Centrului. De la începutul activității și până la finalul anului 2024, 4.237 de cazuri s-au încheiat cu împăcarea părților, mijlocită de unul dintre conciliatorii CSALB. La numărul împăcărilor intermediate de conciliatori se adaugă 2.392 de soluționări directe între părți, după ce consumatorul a sesizat Centrul SAL Bancar.
-
RAPORT DE ACTIVITATE CSALB LA 30 SEPTEMBRIE 2024
- oct. 18, 2024
- In Rapoarte CSALB
-
RAPORT DE ACTIVITATE CSALB LA 30.06.2024
- iul. 17, 2024
- In Rapoarte CSALB
În prima jumătate a anului 2024 românii au trimis aproape 1.900 de cereri de negociere cu băncile și IFN-urile. Sunt cu 20% mai multe decât în prima jumătate a anului 2023.
Numărul dosarelor de negociere (cereri acceptate de bănci) a ajuns la 524, în creștere cu 24% față de S1 2023. Creșterea este și mai mare în cazul hotărârilor (+31%). Au fost 444 de împăcări între consumatori și bănci, după acceptarea soluției propuse de conciliatori de către ambele părți. Scăderea numărului de soluționări directe (172 de cazuri vs 290 cazuri în S1 2023) și creșterea numărului de dosare arată faptul că în prima jumătate a acestui an băncile au preferat să rezolve mai multe probleme semnalate de propriii clienți în cadrul CSALB decât chemându-i pe aceștia la bancă, pentru o rezolvare directă. (mai mult…)
-
RAPORT DE ACTIVITATE CSALB LA 31.03.2024
- apr. 17, 2024
- In Rapoarte CSALB
-
RAPORT DE ACTIVITATE CSALB LA 31.12.2023
- feb. 09, 2024
- In Rapoarte CSALB
-
RAPORT DE ACTIVITATE CSALB LA 30 SEPTEMBRIE 2023
- oct. 18, 2023
- In Rapoarte CSALB
-
RAPORT DE ACTIVITATE CSALB LA DATA DE 30.06.2023
- iul. 21, 2023
- In Rapoarte CSALB
-
Raport de activitate CSALB la data de 31.03.2023
- apr. 24, 2023
- In Rapoarte CSALB
-
RAPORT DE ACTIVITATE CSALB LA 31.12.2022
- feb. 01, 2023
- In Rapoarte CSALB