- Copiilor mei le-am dat sfaturi financiare simple: economisește, pune banii la început în pușculiță, mai târziu într-un cont! Apoi, folosește banii cu chibzuință, în mod inteligent! Nu da banii pe lucruri de care nu ai nevoie! – Doru Bulată
- Un client educat este căutat de toate băncile. Pentru că știe și înțelege produsele și serviciile bancare! Le folosește, și în același timp le recomandă și altora – Doru Bulată
- Educația financiară este și în beneficiul băncilor care vor vinde mai mult și vor avea mai puține credite neperformante – Doru Bulată
- Informarea clienților este un obiectiv strategic pentru noi: Să înțeleagă produsele și serviciile noastre, să înțeleagă când este bine să ia un credit și dacă o pot face – Doru Bulată
- Trebuie să investim bani în afacerile și în firmele pe care le deținem, altfel există riscul să avem capitaliști fără capital, iar bunăstarea să fie limitată – Doru Bulată
- Nivelul ratelor lunare să nu depășească 20-25% din venituri. Primele, bonusurile sau dividendele, care sunt temporare, trebuie excluse din calcul – Doru Bulată
- Când vedem o restanță la un client luăm în calcul amânarea ratelor, refinanțarea sau chiar suspendarea dobânzii – Doru Bulată
- Consumatorul să vină către bancă dacă are probleme și să încerce să-și plătească măcar o anumită parte din rată. Înțelegem dificultatea, dar să arate și el că vrea să găsească o soluție – Doru Bulată
- Decât în instanță să ne confruntăm, mai bine la CSALB să ne împăcăm! – Doru Bulată
- Cele trei elemente esențiale ale ativității CSALB sunt: încredere, echitate și solidaritate.